
Brukerforum arrangeres for ansatte ved universitetene og høgskolene som benytter FS. Institusjonene velger selv hvem de ønsker å sende.
Seminaret har som mål å skape en arena for:
- Kontakt mellom ansatte ved universitetene/høgskolene som arbeider med studieadministrasjon
- Utveksling av erfaringer og kompetanse
- Informasjon og faglig påfyll
På nettsidene til Felles studentsystem finner du program for begge dager
FS-Brukerforum avlyses på grunn av koronaviruset
Alle påmeldte deltakere blir informert gjennom sms eller e-post.
Etter vurdering av myndighetenes råd og retningslinjer knyttet til koronaviruset har vi besluttet at vi ikke kan gjennomføre Brukerforumet som planlagt.
Vi vil jobbe for å få på plass webinarer de 2 dagene Brukerforumet skulle vært avholdt. Vi skal forsøke å holde webinarene slik at de i størst mulig grad følger det oppsatte programmet, men vi må regne med at noen sesjoner utgår.
Program og nærmere detaljer for dagene legges ut så snart det er klart.
Unit sørger for avbestilling av deltakerpakker, men dersom du selv har bestilt overnatting du kontakte hotellet for å avbestille ditt rom.