Rammeavtaler for skrivere


Rammeavtaler for skrivere, multifunksjonsmaskiner (MFP) og sikker utskrift samt tilhørende løsninger og tjenester.

Nyheter, meldinger og annet

Januar 2020 - Nye rammeavtaler er tilgjengelig.

Kontraktsperiode

Avtalene er inngått for perioden 1. januar 2020 til 31.desember.2021, med opsjon på forlengelse i ytterligere 2 år/1+1, maksimalt til 31. desember 2023.

Avtalene er forlenget til 31. desember 2022.

Leverandør og kontaktinformasjon

Canon Norge AS
Canon skrivere og multifunksjonsmaskiner

Thomas Nilsen

Telefon: 913 50 439

Epost: Thomas.nilsen@canon.no

Se også: https://www.cbis.no/nyheter/

Dustin Norway AS
Canon skrivere og multifunksjonsmaskiner.

Jan Aage Nordang

Telefon: 469 28 787

Epost: jan@dustin.no
Ricoh Norge AS
Ricoh skrivere og multifunksjonsmaskiner.

Knut Ivar Strande

Epost: knut.strande@ricoh.no

Kopi til: marked@ricoh.no

Hvordan ta i bruk rammeavtalen 

Den enkelte virksomhet må gjennomføre en minikonkurranse for å velge leverandør. Rammer for minikonkurranse finnes som vedlegg nederst på siden. Etter at leverandør er valgt signeres en avropsavtale mellom virksomheten og valgte leverandør, mal for avropsavtale finnes nederst på siden. Når avropsavtalen er signert av begge parter sendes en kopi til Unit, enten epost: innkjop@unit.no eller Unit, Abels gate 5A ,7030 Trondheim

Innspill og erfaringer med rammeavtalen bes sendt til innkjop@sikt.no

Avtaledokumenter

For å få tilsendt rammeavtalene kan du sende henvendelse til innkjop@sikt.no

Vedlegg:


Del: Share to LinkedIn Share to Facebook Share by mail Share to Twitter