Ofte stilte spørsmål


Her finner du svar på noen spørsmål om bruk av tjenesten. Se for øvrig mer informasjon i brukerdokumentasjonen.

For ansatte på studiested

Hvordan blir jeg bruker av Arbeidslivsportalen?

Ta kontakt med studieadministrasjonen ved studiestedet.

For ansatte på praksissted

Hvordan blir jeg bruker av Arbeidslivsportalen?

Før du kan bruke Arbeidslivsportalen, må du ha en bruker i Arbeidslivsportalen. 

Første bruker ved praksisstedet må legges inn av studiestedet du jobber sammen med om praksis. Denne brukeren blir administrator ved praksisstedet, og kan legge inn nye brukere. Har ditt praksissted fått en administrator, kan den invitere inn flere brukere på egen institusjon. Du mottar en e-post når du har fått en bruker i Arbeidslivsportalen og kan logge deg på tjenesten. 

Hvordan logger jeg meg på tjenesten?

Arbeidslivsportalen er en nettside.

Har du en bruker i Arbeidslivsportalen, går du til innloggingssiden til Arbeidslivsportalen og velger ID-porten som innloggingsmetode. ID-porten tilbyr seks ulike alternativ for elektronisk ID.

 


Del: Share to LinkedIn Share to Facebook Share by mail Share to Twitter